دکتر علی‌محمد حق‌پناه سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی کاشان شد

دکتر علی‌محمد حق‌پناه سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشانکاشان فردا ـ طی حکمی از سوی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی‌محمد حق‌پناه به عنوان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در حکم صادره از سوی دکتر مهدی درخشان آمده است: به موجب این حکم، با حفظ سمت (کارشناس دارو تجهیزات مدیریت درمان منطقه کاشان)، به مدت 3 ماه، سرپرستی مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان به جنابعالی محول می‌شود.

از محضر خداوند منان، توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نمایم.

آیین قدردانی از خدمات دکتر افشار و معارفه دکتر حق‌پناه پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار کاشان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، شرکای تامین اجتماعی، روسای سازمان‌ها ون هادهای شهری و همچنین مسئولین و همکاران واحدهای درمانی در کانون جوانه‌های کاشان برگزار شد.

دکتر درخشان در این آیین از خدمات دکتر علیرضا افشار در طول مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد و به دکتر علی‌محمد حق‌پناه خوش‌آمد گفت.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد ساخت بیمارستان در کاشان گفت: بیمارستان واگذارشده به دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های قبل عملا بصورت بیمارستان ملکی فعالیت می‌کند چرا که بیمه‌شدگان عزیز در این بیمارستان به‌صورت رایگان درمان می‌شوند.

دکتر درخشان افزود: بیمارستان در حال ساخت منطقه در سال‌های قبل شرایط مناسب را نداشته و تلاش شده بیمارستان ساخته شود اما به دلائلی که همه شاهد آن هستیم و وجود تحریم‌های ظالمانه و تحمیل‌شده باعث شده دست سازمان برای گسترش واحدهای درمانی در کشور بسته شود ولی جزء اولیت‌ها است و انشاءالله حتما به جدیت پیگیری خواهد شد.

این در حالی است که کاشان حدود دو دهه و از زمانی که خبر از تحریم‌های ظالمانه نبود منتظر ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی مطابق قولی که به بیمه‌شدگان داده‌شده بوده و هستند، و اگر وزیر بهداشت اهل کاشان نبود، شاید بیمارستان بهشتی درمان رایگان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را به این سادگی‌ها قبول نمی‌کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.