«امیر غفور» در جمع بهترین‌های والیبال قهرمانی آسیا

امیر غفور در جمع بهترین‌های والیبال قهرمانی آسیاکاشان فردا – والیبالیست کاشانی تیم ملی، عنوان بهترین پشت خط‌‌زن مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد، شب گذشته با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

تیم ملی والیبال کشورمان که با شکست کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی به مسابقه فینال صعود کرده بود، مقابل استرالیا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 21 به برتری رسید.

شاگردان کولاکوویچ که در مرحله مقدماتی به استرالیا باخته بودند، با پیروزی در فینال علاوه بر انتقام شکست مرحله گروهی، موفق شدند برای سومین‌بار روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرند.

تیم ملی والیبال ایران قبل از این دوره با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شد، 2 قهرمانی ایران در سال‌های 2011 و 2013 با هدایت خولیو ولاسکو کسب شد.

اتفاق ویژه برای کاشانی‌ها اما حضور امیر غفور و مسعود غلامی در کنار سایر ملی‌پوشان والیبال بود که نقش پررنگ و خاصی هم در کسب سومین قهرمانی ایران در آسیا داشتند.

غفور در پایان این مسابقات و زمانی که اسامی برترین‌ها از سوی کمیته فنی اعلام شد، به عنوان بهترین پشت خط‌زن انتخاب شد و افتخاری دیگر در کارنامه شخصی وی به ثبت رسید.

امیر غفور که اهل کاشان است، چند ماه پیش و در لیگ ملت‌های والیبال نیز عملکرد درخشانی در تیم ملی والیبال داشت و از همین رو تیم لوبه ایتالیا، قهرمان فصل گذشته رقابت‌هایی اروپایی وی را برای فصل آتی به خدمت گرفت تا در این تیم توپ بزند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.