تلفیق اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی/ ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر

تلفیق اتوبوسرانی و تاکسیرانی کاشانکاشان فردا – بر اساس ابلاغیه وزارت کشور با تلفیق سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی در شهرستان‌ها فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری‌ها آغاز شد.

در کاشان همزمان با آغاز فعالیت این سازمان، در آیینی محمدرضا متشکره به عنوان سرپرست این سازمان معارفه و از زحمات محسن عرفان سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی تقدیر شد.

عرفان در این آیین با بیان این‌که باید نام مرا در گینس ثبت کنند، گفت: امروز ششمین باری است که به عنوان یک مدیر در شهرداری تودیع و معارفه می‌شوم.

وی اتوبوس‌رانی را خدمت‌گزارترین نهاد شهر دانست و افزود: از کودک هفت ساله تا پیرمرد هشتاد ساله هر روز از اتوبوس استفاده می‌کنند و این باعث شده بیشتر از هر ارگانی دیگر توسط مردم زیر سوال برود.

بیشتر بخوانیم:
+ معوقات کارمندان اتوبوس‌رانی مربوط به شهرداری قبل است
+ سایپا دانه‌خوری در کاشان، تخم‌گذاری در اصفهان

شهردار کاشان در معارفه سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر افزود: عملکرد سازمان‌های نظارت بر تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی در قالب ماده ۸۴ قانون شهرداری‌ها با رویکرد تجاری و نظام بازرگانی اداره می‌شد که با ابلاغ اساس‌نامه جدید، ارکان سازمان‌ تغییر یافته و در عملکرد و ساختار در قالب ماده ۵۴ طبق قوانین شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند.

به گفته سعید ابریشمی‌راد اعضای شورای سازمان حمل‌و‌نقل را شهردار، معاون حمل‌ونقل و ترافیک به عنوان رئیس هیئت مدیره و یک مدیر متخصص شهرداری که ابوالفضل ساروقیان انتخاب شده تشکیل می‌دهند، و اعضای هیئت مدیره نیز متشکل از معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان و یک مدیر مطلع بیرون از ساختار شهرداری که عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی فرمانداری معرفی شده خواهند بود.

وی یادآور شد: هزینه هر نفر سفر در سرویس اتوبوس‌رانی کاشان ۳ هزار تومان است که مردم امسال به طور متوسط، ۶۰۰ تومان پرداخت می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.