۷ مرکز نیکوکاری در کاشان راه‌اندازی شد

امیرحسین شیخ‌استرکی رئیس کمیه‌امداد کاشانکاشان فردا – رئیس کمیته امداد کاشان از راه‌اندازی هفت مرکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون شش هزار نفر از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

امیرحسین شیخ استرکی به مهر گفت: مراکز نیکوکاری یا امداد محله‌ها وظیفه دارند خیران و نیکوکاران محله را شناسایی، و کمک‌های آنان را جمع آوری کنند و درآمد حاصله را نیز به دست افراد نیازمند آن محله برسانند.

بیشتر بخوانیم:
+ کمک ۴ میلیارد تومانی کاشانی‌ها به نیازمندان

وی با تاکید بر این‌که این مراکز تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کنند، افزود: ما می‌توانیم ۱۷ مرکز نیکوکاری در کاشان به بهره‌برداری برسانیم و تاکنون هفت مرکز آن به بهره‌برداری رسیده است و سه مرکز آن طی روزهای اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس کمیته امداد کاشان با بیان این‌که هفت مرکز نیکوکاری کاشان حدود ۶ هزار مددجو را تحت پوشش قرار دادند، ابراز داشت: این تعداد فرد تحت پوشش شامل نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است که هر مرکز نیازمندان و مددجویان منطقه مربوط به خود را مدیریت می‌کند.

وی اعلام کرد: این مراکز نیکوکاری جدید در قمصر، مسجد باب‌الحوائج و مسجدالحسین کاشان به بهره‌برداری رسیده‌اند، و تمامی این مراکز توسط خیران ایجاد و یا بخشی از مسجد است که به صورت کاملا مردمی اداره می‌شود و کمیته امداد تنها بر عملکرد آن‌ها نظارت دارد.

شیخ‌استرکی ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه تاکنون دو میلیارد تومان اعتبار جذب و ۳۰ درصد آن محقق شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.