۲ نانوایی در کاشان به نصب اطلاعیه کم‌فروشی محکوم شدند

واحد نانوایی در کاشان به نصب اطلاعیه کم فروشی محکوم شدکاشان فردا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از محکومیت ۲ واحد نانوایی به نصب اطلاعیه کم‌فروشی در مغازه در کاشان خبر داد.

مسعود خاندایی گفت: در راستای بهبود سطح کیفیت پخت نان و رسیدگی به شکایات مردمی، ۲ واحد نانوایی در خیابان امام  و بلوار شهید خادمی به دلیل اصرار بر تخلفات متعدد از جمله وزن چانه خمیر و همچنین گران‌فروشی به نصب اطلاعیه کم‌فروشی محکوم شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ نانوا با خدمات مطلوب تشویق و سهمیه آرد نانوای متخلف قطع می‌شود

خاندایی تشدید دامنه نظارت و بازرسی‌ها بر همه صنوف بویژه نانوایان را موجب افزایش مسئولیت‌پذیری دانست و گفت: پرونده مربوط به تخلف چند واحد نانوایی دیگر نیز در حال رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: نانوایان موظف به نصب نرخ‌نامه مصوب در معرض دید مشتریان هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از قبیل گران‌فروشی و کم‌فروشی و عدم رعایت ساعات پخت، مراتب را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

این برای نخستین‌بار است که خبر از تخلف یک یا دو واحد عرضه مواد غذایی منتشر می‌شود و هم آدرس واحد متخلف اعلام و هم واحد متخلف موظف شده خطاکار بودن خود را به مشتریانش اعلام کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.