بزرگ‌ترین پارک در کاشان احداث می‌شود

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان از احداث بزرگ‌ترین پارک کاشان خبر دادکاشان فردا – شهردار کاشان در آیین گشایش و بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب، زیربنای توسعه جامعه را فرهنگ دانست و افزود: عنصری که فرهنگ و رفتار ما از آن ناشی می‌شود تربیتی است که در قالب آموزش‌های والدین و به‌ویژه مادران به نسل‌ها منتقل می‌شود.

سعید ابریشمی‌راد تأکید کرد: هر چه داریم مدیون زحمات مادران و نقش‌آفرینی بانوان است و با وجود تمام اتفاقات مثبت در حوزه بانوان در مدت اخیر، هنوز تا نقطه رضایت‌بخش فاصله داریم.

شهردار کاشان با اشاره به منابع محدود و اقلیم نامناسب کاشان برای اجرای پروژه‌هایی مانند پارک‌، ایجاد پارک‌هایی مانند پارک آیت‌الله مدنی(ره) با چنین وسعتی را بسیار مشکل دانست و گفت: شاید آخرین اتفاق بزرگی که در این زمینه می‌تواند روی دهد احداث بزرگ‌ترین پارک در محدوده شهری در ورودی بلوار الهیه است.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته برای اجرای این پروژه، دو قطعه زمین هفت و 12.9 هکتاری از اراضی دولتی در نظر گرفته شده که با کاربری فضای سبز در دست طراحی است.

وی، نیاز به ایجاد و به‌سازی 300 معبر مرتبط با کیفیت زندگی شهروندان را در سال 98 یادآور شد و این میزان فعالیت را با توجه به وضعیت اقتصادی موجود دشوار و در تاریخ شهر بی‌سابقه دانست.

ابریشمی‌راد، همچنین محدودیت‌ها و تنگناهای مختلف شهرداری در فرآیند خدمت‌رسانی را خاطرنشان و به نمونه‌هایی نظیر عدم امکان تهیه آسفالت اشاره کرد و اشتیاق فراوان کارکنان و مدیران شهرداری برای انجام خدمت را عاملی برای حل مشکلات عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.