مرمت‌کار خانه عامری‌های کاشان پای میز محاکمه

عباس ایروانی مدیر این شرکت که متهم اول پرونده فساد ۷۶۴ میلیون دلاریکاشان فردا – فساد ۷۶۴ میلیون دلاری در کنار بدهی ۳ هزار میلیارد تومانی و پرداخت‌های رشوه به مسئولان از جمله اتهامات مردی است که برای بسیاری از مردم ناشناخته مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قاچاقچیان قطعات خودرو موسوم به شرکت عظام در شعبه ۴ دادگاه ویژه جرائم مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی روز گذشته برگزار شد.

گروه قطعات خودروسازی عظام از ۱۲ شرکت بزرگ تولیدی با موضوع تولید قطعات خودرو از سال ۷۶ کار خود را آغاز کرده و در استان‌های تهران‌، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان دارای شرکت‌های متعدد و شرکت مادر آن در تهران است.

عباس ایروانی مدیر این شرکت که متهم اول پرونده هم هست، به اتهام قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت کلان و عمده تحت پیگرد قانونی است.

مرکز تحقیقات و نوآوری مغز و اعصاب را در منطقه ۲۲ تهرانبر اساس گفته‌های عباس ایروانی که در وبسایت شخصی اش منتشر شده، او با پرفسور سمیعی ارتباط دوستانه و رفاقت دیرینه‌ای داشته است و مرکز تحقیقات و نوآوری مغز و اعصاب را در منطقه ۲۲ تهران به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان خریداری کرده است.

وی همچنین سرای عامری‌های کاشان را مرمت و بازسازی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.