تئاتر مهر کاشان ظرفیت برگزاری بین‌المللی دارد

نشست مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اعضا ستاد برگزاری جشنواره تئاتر ملی مهر کاشانکاشان فردا –  مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چشنواره ملی تئاتر مهر کاشان ظرفیت تبدیل‌شدن به جشنواره بین‌المللی را دارد.

شهرام کرمی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، بیان کرد: این در حالی است که سیاست وزارت ارشاد محدودکردن جشنواره‌هاست و برگزاری تعدادی از جشنواره‌ها ضرورتی ندارد.

بیشتر بخوانیم:
+ تئاتر مهر ظرفیت مناسبی برای معرفی شایستگی‌های بی‌مانند کاشان است

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ جشنواره تئاتری در کشور برگزار می‌شود و جشنواره تئاتر مهر کاشان نیز جزو جشنواره‌های با هویت کشور شناخته می‌شود.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اشاره به این‌که جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از لحاظ ماهیت هنری در حال رشدکردن است و برگزاری پانزدهمین دوره آن اتفاق خوب و مبارکی است، افزود: این ظرفیت و پتانسیل در کاشان وجود دارد که جشنواره سراسری تئاتر مهر به صورت بین‌المللی برگزار شود و ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در این زمینه نیز کمک کنیم.

کرمی یادآور شد: در دوره‌های گذشته این جشنواره اتفاقات خوبی رقم خورده و این رویدادی موثر است و برای همه ما اهمیت دارد که این برنامه در دوره پانزدهم به نحو احسن اجرا شود و انشااله کمک می‌کنیم این جشنواره به نحو خوبی انجام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.