آموزش آتش‌نشانی برای نیروی پلیس کاشان

آموزش آتش‌نشانی برای کادر انتظامی پاسگاه کاشان - قمکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی تمام کادر انتظامی مرکز پلیس راه کاشان – قم آموزش‌ و نکات ایمنی و آتش‌نشانی فراگرفتند.

روح‌الله فدائی افزود: در این کلاس‌های آموزشی، شناخت انواع طبقات آتش‌سوزی و نحوه مقابله با آن، آموزش نحوه‌ی خروج اضطراری هنگام آتش‌سوزی و فرار از دود در ساختمان‌ها، آشنایی با انواع خاموش‌کننده‌ها، نحوه صحیح استفاده از آن‌ها مخصوصا در آتش‌سوزی‌های جاده‌ای و آشنایی با اصول رهاسازی و تجهیزات در تصادف‌ها آموزش داده شد.

وی بیان کرد: افزایش آگاهی و آموزش شهروندان و کارکنان ادارات و ارگان‌ها به ویژه کارکنان سازمان‌های امدادی و خدماتی می‌تواند آنان را به همیارانی در جهت جلوگیری از بروز حوادث تبدیل کند و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که سازمان آتش‌نشانی در جهت مشارکت شهروندان و آموزش آنان موفق عمل کرده باشد.

سخن‌گوی آتش‌نشانی کاشان خاطرنشان کرد: طرح آموزش برای اداره، سازمان، و ارگان‌های کاشان از سوی مربیان و کارشناسان این سازمان با شعار «هر شهروند یک آتش‌نشان» از مدتی پیش آغاز شده و کماکان ادامه خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.