رتبه نخست خانه مرشدی کاشان در وب‌سایت «تریپ ادوایزر»

سالن غذاخوری خانه مرشدی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از کسب رتبه نخست خانه مرشدی کاشان بر اساس نظرسنجی وب‌سایت تریپ ادوایزر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی‌ این اداره، مهران سرمدیان اعلام کرد: کافه‌رستوران مرشدی کاشان بخشی از هتل بوتیک چهار ستاره مرشدی است که در سال 1394 بصورت یک مجموعه اقامتی، پذیرایی سنتی با ارائه خدمات مطلوب گشایش یافت.

بیشتر بخوانیم:
+ نشان برتر جهانی «تریپ ادوایزر» برای ۳ اقامت‌گاه کاشان

وی افزود: این کافه رستوران که طبق نظرسنجی وبسایت تریپ ادوایزر از نظر مهمانان رتبه نخست را بین رستوران‌های ایران کسب کرده، در یکی از خانه‌های تاریخی دوره پهلوی اول با تزئینات سنتی و معماری زیبا و فضاها و اتاق‌هایی مجزا و با ظرفیت ارائه خدمات پذیرایی به 140 نفر راه‌اندازی شده است.

سالن غذاخوری خانه مرشدی کاشان1

در این کافه‌رستوران از مهمانان و گردشگران با غذاهای سنتی کاشان پذیرایی می‌شود و بخش کافه‌بام آن در طبقه دوم و با چشم‌اندازی زیبا و سنتی از زیبایی‌های این خانه قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی‌ کاشان خاطرنشان ساخت: طبق رتبه‌بندی تریپ ادوایزر بر اساس نظرات مهمانان پس از رتبه نخست توسط کافه رستوران مرشدی کاشان به ترتیب رستوران هیوا تهران، رستوران پسران کریم مشهد، رستوران دیزی تهران، رستوران خانه وکیل شیراز، رستوران مسلم شیراز موفق به کسب رتبه‌های بعدی شدند.

وب‌سایت تریپ ادوایزر محبوب‌ترین و جهانی‌ترین اپ گردشگری و پربازدیدترین وب‌سایت گردشگری است که ماهانه ۲۶۰ میلیون بازدید دارد و هدف اصلی آن کمک به مسافران سراسر دنیا برای برنامه‌ریزی سفر و داشتن یک سفر عالی است.

این سایت توانسته با فعالیت چشمگیر خود جایزه بهترین سایت مسافرتی به انتخاب مردم را کسب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.