پاک‌بانان کاشان تنها یک ماه حقوق طلب دارند

پاک‌بانان کاشان تنها یک‌ ماه حقوق طلب دارندکاشان فردا – معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان اعلام کرد: پاکبانان کاشان تنها یک‌ماه حقوق عقب‌افتاده طلب دارند.

محمدرضا عبدلی گفت: از ابتدای آذرماه 96 که مسئولیت معاونت خدمات شهری را پذیرفتم، پنج ماه حقوق پاکبانان معوق بود. بنابراین با توجه به اهمیت رفت‌وروب و تنظیف شهر به عنوان جبهه مهم فعالیت خدمات شهری، رفع مشکلات پاک‌بانان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با شهردار کاشان برای رفع این مشکل خاطرنشان کرد: این جلسات در راستای دو محور جبران حقوق معوق و همچنین اولویت قراردادن پاک‌بانان برای دریافت حقوق برگزار شد.

عبدلی خالدی تأکید شهردار کاشان برای پرداخت هر چه سریع‌تر معوقات پاک‌بانان و همچنین اولویت‌بندی برای پرداخت حقوق آنان را یادآور شد و عنوان کرد: نتیجه این روند به گونه‌ای بود که امروز پاک‌بانان زحمت‌کش شهرداری حقوق تا پایان مردادماه خود را دریافت کرده و تنها حقوق شهریورماه را طلب دارند.

وی اصلاح روند پرداخت حقوق را نیز متذکر شد و افزود: بر اساس این تمهید، ابتدا حقوق پاک‌بانان، سپس کارکنان فضای سبز و در مرحله بعدی حقوق سایر کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.