مهار آتش تریلر حامل نفت‌گاز با حضور آتش‌نشانان کاشان

مهار آتش‌سوزی تانکر حامل گازوئیل در جاده کاشان نطنز3کاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار و کنترل آتش یکدستگاه تانکر حامل گازوئیل و جلوگیری از انفجار آن از سوی آتش‌نشانان کاشان خبر داد.

روح‌الله فدائی گفت: این حادثه در حوالی عوارضی بزرگ‌راه نطنزـکاشان در ساعت ۱۴:۰۸مورخ ۲۰ مهر، اتفاق افتاده بود که دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ و ۴ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدائی افزود: تیم‌های اعزامی با رسیدن به محل به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع موارد ناایمن اقدام و سپس عملیات مهار و سرد‌کردن مخزن تریلر که آتش گسترده‌ای را شامل شده بود انجام داده و مانع از انفجار آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که عملیات آن حدود ۴ ساعت به طول انجامید، دو تیم از آتش‌نشانی‌های نطنز و بادرود نیز در محل حضور داشتند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۰ کشته و ۲۰ مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و تریلر حامل گازوئیل

به گفته شاهدان عینی در لحظات اولیه آتش‌سوزی که از قسمت تایر‌های خودرو شروع شده بوده، راننده، کابین خودرو را جهت عدم سرایت آتش از مخزن آن جدا می‌کند.

مهار آتش‌سوزی تانکر حامل گازوئیل در جاده کاشان نطنز3 مهار آتش‌سوزی تانکر حامل گازوئیل در جاده کاشان نطنز3 مهار آتش‌سوزی تانکر حامل گازوئیل در جاده کاشان نطنز3

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.