دکتر «رضا رزاقی» معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شد

دکتر رضا رزاقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – با صدور ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه، «دکتر رضا رزاقی» به عنوان معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه پزشکی کاشان، در متن ابلاغ «دکتر سید علیرضا مروجی» آمده است: تامین، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و توجه به سلامت همه جانبه آحاد جامعه اعم از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی از وظایف اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

با توجه به تخصص، تجربه گران‌قدر و تعهد جنابعالی انتظار می‌رود تا با بهره‌گیری از توان تخصصی و کارشناسی کلیه همکاران ارجمند حوزه بهداشت و استفاده از ظرفیت همکاری‌های بین‌بخشی و درون‌بخشی و همچنین مشارکت‌های مردمی، در جهت ارتقاء سلامت مردم، دستیابی به پوشش همگانی سلامت (UHC) از طریق مراقبت‌های اولیه سلامت ( PHC)، اجرا و پیاده‌سازی برنامه‌های تکلیفی وزارت متبوع به ویژه عملیاتی‌شدن کامل نظام ارجاع، پزشکی خانواده و پرونده الکترونیک سلامت همراه با نظارت بر اجرای فعالیت‌ها، پایش و سنجش کیفیت خدمات سلامت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل توفیق روزافزون داشته باشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر‌(عج) و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری با همکاری سایر حوزه‌ها در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانیم:
+ دکتر مروجی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیش از این بر عهده دکتر مروجی بود که با ارتقا به سرپرستی دانشگاه دکتر رزاقی جایگزین وی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.