۸۲ واحد صنعتی کاشان تذکر و اخطار کتبی گرفتند

حسین بخردی رئیس اداره استاندارد کاشانکاشان فردا – رئیس اداره استاندارد کاشان از دریافت تذکر و اخطار کتبی ۸۲ واحد صنعتی این شهرستان به علت عدم رعایت فاکتورهای استاندارد خبر داد.

به گزارش تسنیم، غلامحسین بخردی از بازرسی 930 واحد تولیدی و صنعتی در کاشان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این بازدیدها 82 مورد تذکر و اخطار کتبی و دو هزار و 840 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

وی با بیان این‌که فرش ماشینی، ورق فولادی و محصولات لبنی کاشان بر اساس مجوز اداره استاندار این شهرستان از مهمترین اقلام صادراتی به‌شمار می‌رود، افزود: گلاب، کاشی، آبلیمو، مواد شوینده، ژل آتش‌زا و باسکول نیز از دیگر محصولاتی است که به کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی صادر می‌شود.

بخردی با بیان این‌که یک واحد تولیدی کاشان واحد نمونه استاندارد در سطح کشور و چهار واحد دیگر واحد نمونه در سطح استان اصفهان معرفی شدند، ابراز داشت: بر اساس قانون کارشناسان اداره استاندارد مجاز هستند تا به تولید، بسته‌بندی، مکان‌های عرضه و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری وارد شوند.

وی با بیان این‌که گزارشات مردمی نقش مهمی در سلامت و ایمنی جامعه دارند، گفت: اداره استاندارد آماده دریافت پیشنهاد، انتقادات و گزارش‌های مردمی است و برای صادرات نیز آمادگی همکاری کامل با واحدهای تولیدی منطقه کاشان را دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.