نقد و بررسی «اثر مرکب» در نشست کتاب‌خوانی بیمارستان یثربی

نقد کتاب اثر مرکب در بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا – ۴۳‌امین نشست کتاب‌خوانی نخستین بیمارستان دوستدار کتاب ایران، با موضوع نقد و بررسی کتاب «اثر مرکب» در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان برگزار شد.

این نشیت بعدازظهر چهارشنبه 24 مهر‌ماه با ارائه «حمیدرضا مهدیان» در سالن همایش بیمارستان برگزار شد.

«اثر مرکب» نوشته «دارن هاردی» دارای ۶ فصل است و خواننده را به موفقیتی رهنمون می‌سازد که در حد تصور نیست و موجب تحولی شگفت‌انگیز در درآمد و زندگی شخص می‌شود.

مهدیان با بیان این‌که در این کتاب توضیح داده می‌شود که چگونه با اهمیت‌دادن به تصمیمات کوچک در زندگی می‌توان تغییرات پایدار و ماندگار ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: با اقدامات مثبت و با ثبات می‌توان تفاوتی واقعی و پایدار در زندگی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانیم:
+ «هنر خوب زندگی کردن» در بیمارستان یثربی نقد و بررسی شد

به گفته دارن هادری تاکید می‌کند: باید روی اصول ساده و عمقی که به مسیر موفقیت منتهی می‌شود، متمرکز شویم و از مشکلات پیش‌رو هراسی نداشته باشیم.

کارشناس واحد ترخیص بیمارستات ادامه داد: حس امیدواری، مثبت‌اندیشی، بخشش به دیگران و انسان‌دوستی و … از اصول زندگی موفقیت‌آمیز است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان به عنوان نخستین بیمارستان دوستدار کتاب معرفی و در این راستا برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند که نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتایب یکی از این برنامه‌هاست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.