اتوبوس‌رانی کاشان سالانه ۹ میلیون مسافر جابجا می‌کند

ناوگان اتوبوس‌رانی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از تکمیل و تجهیز ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری به سیستم تهویه خبر داد و اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های مجهز به این سیستم تا پایان سال جاری به بیش از ۹۵ دستگاه می‌رسد.

محمدرضا متشکره در گفت‌وگو با ایمنا با بیان این‌که پیش از این ۱۵ دستگاه از اتوبوس‌های شرکت‌های طرف قرارداد با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به سیستم تهویه مجهز شده بود، افزود: به‌تازگی ۲۰ دستگاه نیز با اعتبارات این سازمان به سیستم تهویه مجهز شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ اتوبوس‌های کولردار شهری کاشان به ۹۵ دستگاه می‌رسد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از جابه‌جایی سالانه بیش از ۹ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل درون‌شهری کاشان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فعالیت ۱۴۵ دستگاه اتوبوس در ۱۶ خط شهری ۱۳۰ ناوبر نیز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

متشکره گفت: فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی با عمر متوسط ۱۴ سال، قیمت بالای اتوبوس، افزایش هزینه‌های نگه‌داری و کاهش تقاضای سفر درون‌شهری از عمده‌ترین مشکلات اتوبوس‌رانی کاشان است.

وی خاطرنشان ساخت: کاشان نخستین شهر کشور است که از مهر‌ماه سال ۸۷ به استفاده کارت بلیط الکترونیک و بهره‌مندی از فناوری جدید روی آورد تا ضمن سهولت در پرداخت‌ها توسط مسافران به استقرار دولت الکترونیک و خروج پول از سامانه حمل نقل کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.