کلینیک تندرستی در دانشگاه کاشان راه‌اندازی می‌شود

سعید حلاج‌باشی مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشانکاشان فردا – مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان از راه‌اندازی کلینیک تندرستی در آینده‌ای نزدیک در این دانشگاه خبر داد.

سعید حلاج‌باشی افزود: این کلینیک با زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع با کلیه تجهیزات، آزمایشگاه تربیت‌بدنی، حرکات اصلاحی، ورزش و بیماری‌ها، کراس فیت، ایروبیک، پیلاتس، یوگا، اتاق بازی کودک، اتاق ماساژ و تجهیزات با حمایت و سرمایه‌گذاری خیرین حسین لاجوردی و صدیقه شهابیان ایجاد می‌شود.

وی همچنین از ایجاد مرکز تجهیزات اهداف پروازی در این دانشگاه خبر داد و افزود: در صورت حمایت مسئولان و خیرین در راه‌اندازی و تجهیز این مرکز، مرکز تجهیزات اهداف پروازی دانشگاه کاشان یکی از بزرگ‌ترین مرکز اهداف پروازی بعد از استادیوم آزادی خواهد بود.

حلاج‌باشی به ایجاد رشته تربیت بدنی در این دانشگاه از سال 84 اشاره و خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری و طراحی برنامه‌های کارآمد می‌توان اوقات فراغت جوانان را با ورزش غنی ساخت و به منظور کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از آن بهره برد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان سرانه فضای ورزشی دانشگاه را به طور متوسط برای هر نفر، یک مترمربع عنوان کرد و افزود: از آن‌جا طبق استاندارد کشوری سرانه فضای ورزشی برای هر نفر باید دو مترمربع باشد، تا پایان این ترم، دو هزار متر‌مربع فضای روباز ورزشی با حمایت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم به مجموعه فضاهای ورزشی این دانشگاه اضافه و همچنین اتاق ماساژدرمانی مجموعه تربیت بدنی دانشگاه کاشان هم گشایش می‌یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.