کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری در کاشان برگزار می‌شود

دکتر عبدالله امیدی دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری کاشانکاشان فردا – دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری از برگزاری این کنگره از ۲۹ آبان‌ تا اول آذرماه در کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، عبدالله امیدی با بیان این‌که تاکنون ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، اظهار داشت: از این بین ۷۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی از حضور ۱۶ سخنران از اساتید برجسته کشور در رشته روانشناسی بالینی در این کنگره خبر داد و ابراز داشت: حضور در جلسات سخنرانی مدعوین، میزگردهای تخصصی و سایر سخنرانی‌ها بدون ارائه گواهی برای تمامی افراد آزاد و رایگان است.

امیدی با اشاره به این‌که گروه روانشناسی بالینی دانشگاه پزشکی کاشان از هفت سال پیش تاکنون بیش از ۸۰ مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی داشته است، تصریح کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی این گروه در ایران و حتی فراتر از مرزها جز گروه‌های پیشرو  روانشناسی بالینی در بین دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به موج سوم درمان‌های رفتاری که بر مبنای معنویت برای درمان است، اظهار داشت: موج نخست رفتار درمانی به صورت سنتی و موج دوم به صورت شناختی انجام می‌شد.

دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری از ارائه مقالات پذیرش‌شده در دو بخش پوستر و سخنرانی خبر داد و تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری این کنگره ارائه یافته‌های نوین در زمینه درمان‌های رفتاری در امر آموزش، پژوهش و درمان است.

دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری از ۲۹ آبان تا اول آذرماه در آمفی‌تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.