انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه در دیدار با شهردار کاشانکاشان فردا فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای کارگاه‌های گلاب‌گیری و مغازه‌های روستای دره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سرهنگ علی پورکاوه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌های گلاب‌گیری و مغازه‌های روستای دره کاشان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌ها، با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند اعضای باند ۴ نفره سرقت را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفی‌گاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری باند سارقان باطری خودرو در کشف ۵۳ فقره سرقت

وی افزود: متهمان ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار می‌کردند که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد، به ناچار لب به اعتراف گشوده و تا کنون به ۲۱ مورد سرقت اماکن خصوصی به ارزش تقریبی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ پورکاوه  با بیان این‌که تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد خاطرنشان ساخت: جدیت و مشارکت شهروندان، نقش بسزایی در تامین امنیت خواهد داشت و از شهروندان درخوست می‌شود به محض مشاهده و آگاهی از حضور افراد مشکوک در اماکن خصوصی و نیمه‌کاره، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.