کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب به کار خود پایان داد

آیین پایانی کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصابکاشان فرداکنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب پس از سه روز برگزاری جمعه ۳ آبان‌ماه ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه پزشکی کاشان، دکتر اسماعیل فخاریان دبیر علمی کنگره در آیین پایانی در سخنانی ضمن تشکر از حضور فعال شرکت‌کنندگان در این کنگره اعلام کرد: برای تمامی شما عزیزان آرزوی موفقیت روزافزاون دارم.

دکتر فخاریان اعلام کرد: این کنگره سه روزه با موفقیت در تبادل تجارب و بار علمی فراوانی که در بر داشت به پایان رسید و علاوه بر جایگاه علمی، پیام دوستی و همدلی برای دانشگاه‌های ایران و سایر کشورها دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ تفاهم‌­نامه همکاری دانشگاه پزشکی کاشان و دانشگاه پارما ایتالیا

وی، این کنگره را زمینه‌ساز پیوند بین جراحان مغز و اعصاب برشمرد و اظهار امیدواری کرد: این روند در کنگره‌های آتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 بیشتر بخوانیم
+
شرکت پروفسور سمیعی در کنگره از طریق ویدئوکنفرانس

کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب با حضور مهمانانی از کشورهای ترکیه، آلمان، ایتالیا و آمریکا از اول تا سوم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد و در روز دوم نیز از طریق ویدکنفرانس ازتباطی با دانشگاه هانوفر آلمان برگزار شد و پروفسو مجید سمعی هم لحظاتی مهمان کنگره بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.