اگر تنها به نقش‌آفرینی ارباب تفضلی در صنعت بپردازیم به ایشان ظلم کرده‌ایم

شهردار کاشان در مراسم نکوداشت ارباب تفضلی کاشان فردا شهردار کاشان با اشاره به وجوه متعدد شخصیت ارباب تفضلی، خاطرنشان ساخت: اگر تنها به نقش‌آفرینی این مرد بزرگ در حوزه صنعت بپردازیم به ایشان ظلم کرده‌ایم.

سعید ابریشمی‌راد در مراسم نکوداشت ارباب تفضلی، تأکید کرد: جهان به واسطه همت مردان‌ بزرگ ساخته شده که به راستی یکی از این بزرگ‌مردان ارباب تفضلی بوده است.

وی یادآور شد: بر این باورم که حتی اگر حضور ایشان در صنعت رقم نمی‌خورد باز در عرصه‌های دیگر شاهد ثأثیرات مهم و مثبت‌شان برای جامعه و مردم خویش می‌بودیم.

بیشتر بخوانیم:
+ نهم آبان سال‌روز درگذشت ارباب تفضلی

ابریشمی‌راد، تغییر و دگرگونی را اقتضای گذر زمان، جبر توسعه و پیشرفت تکنولوژی دانست و افزود: شاید کارخانه شماره یک نیز از این قاعده مستثنی نباشد اما مهم این است که چگونه این اتفاقات و تغییرات را رقم می‌زنیم.

وی، عشق به کار و تولید و اشتیاق به خدمت را از مشخصه‌های بارز ارباب تفضلی ذکر کرد و ماندگاری نام ایشان پس از سال‌ها را نشانه عمل خالصانه و صادقانه و بر مبنای عشق و یقین این شخصیت برجسته و البته بیانگر قدرشناسی مردم شریف کاشان دانست.

شهردار کاشان، از احداث بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی کاشان با بهره‌گیری از سالن مستحکم بتنی در اراضی کارخانه ریسندگی و بافندگی خبر داد.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه، طراحی متناسب این سالن با کاربری فرهنگی بود به‌گونه‌ای که با بررسی و نظر کارشناسان طراحی بهتری از طراحی موجود وجود نداشت و این چنین ارباب تفضلی با این یادگاری‌اش توانست در حوزه فرهنگ نیز منشأ اثر و خدمت باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.