آغاز نام‌نویسی کارگاه‌های آموزشی کنفرانس گل محمدی

دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدیکاشان فردا – رئیس پژوهش‌کده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان و دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی از آغاز نام‌نویسی برای کارگاه‌های آموزشی در این کنفرانس خبر داد.

 مریم اخباری گفت: این کارگاه‌ها در موضوعات مختلف مرتبط با گیاهان دارویی و معطر به خصوص بازار، تجارت، کارآفرینی و آشنایی با فعالیت‌های بین‌المللی در این حوزه با محوریت گل محمدی و با ارائه اساتید برجسته از ایران، انگلیس، فرانسه، ترکیه، ایتالیا و آمریکا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال چکیده مقاله پایان یافته اضافه کرد: نام‌نویسی برای حضور در کنفرانس و همچنین کارگاه‌های آموزشی ادامه دارد.

دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی با عنوان: Rosa damascena 2019، به همراه کارگاه‌های آموزشی  ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه ۹۸ در پژوهش‌کده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی کنفرانس؛  این کنفرانس با مشارکت دانشگاه کاشان و اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و با حمایت معنوی دانشگاه‌های هوپ لیورپول انگلیس، تهران، ارومیه، لرستان، کردستان و زنجان، برگزار می‌گردد.

اخباری با اشاره به این که شرکت طبیب دارو علاوه بر حمایت مالی کنفرانس در برگزاری و حمایت علمی و معنوی آن نیز نقش جدی داشته است ابراز امیدواری کرد این همکاری الگویی مناسب برای همکاری‌های علمی و بین‌المللی ارزشمند میان صنعت و دانشگاه در سطح کشور باشد.

متقاضیان شرکت در کنفرانس و یا استفاده از کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق وبگاه کنفرانس به نشانی: icrd.kashanu.ac.ir اقدام نموده و یا با پژوهش‌کده اسانس‌های طبیعی به شماره 031-55751990، داخلی 11، تماس حاصل نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.