مادری پس از ۹۲ روز کما، نوزادش را به‌دنیا آورد

مادری که پس از ۹۲ روز کما نوزادش را بدنیا آوردکاشان فردا – خانم بارداری که سه ماه پیش بر اثر تصادف به کما رفته بود، نوزاد خود را بعد از سه ماه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان سالم به دنیا آورد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان اظهار کرد: بیمار خانم باردار ۲۵ ساله به همراه همسر و فرزند در تاریخ ۱۴ مرداد سال‌جاری در اطراف کاشان دچار حادثه رانندگی شده بود که بعد از انتقال حادثه‌دیدگان به این مرکز روند بهبودی آنان توسط کادر درمان بیمارستان پیگیری و انجام گردید.

بیشتر بخوانیم:
+
مادر کاشانی 4 قلو زایمان کرد
+
تولد نوزاد در آمبولانس در کاشان

دکتر محمدرضا شریف افزود: همسر و فرزند این خانواده، بعد از چند روز درمان، بهبود یافته و با نظر پزشکان ترخیص شدند ولی مادر خانواده به علت آسیب شدید مغزی تحت عمل جراحی و مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

دکتر شریف اضافه‌کرد: بعد از حدود ۹۲ روز بستری مادر در بخش‌های ICU و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان و پایدار نگه‌داشتن شرایط مادر و نوزاد با نظر پزشکان زنان و زایمان با انجام عمل موفقیت‌آمیز سزارین نوزاد این مادر با وزن تقریبی دو کیلو و ۴۰۰ گرم، سالم به دنیا آمد.

وی تلاش کادر پزشکی و پرستاری گروه‌های مغز و اعصاب، زنان و زایمان، عفونی و داخلی و بخش‌های تغذیه و فیزیوتراپی بیمارستان را برای نجات جان مادر و نوزاد کم‌نظیر دانست و گفت: حال عمومی مادر و نوزاد رضایت‌بخش بوده که برای ادامه روند درمان آن‌ها، مادر به بخش جراحی مغز و اعصاب و نوزاد به بخش نوزادان منتقل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.