کاهش تصادفات منجر به فوت برون‌شهری کاشان

علیرضا چله‌دوان معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان گفت: مجموع تصادفات منجر به فوت برون‌شهری در شهرستان کاشان در ۷ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته است.

علیرضا چله‌دوان با استناد به آمار پلیس راه‌های شهرستان در نشست شورای ترافیک شهرستان اضافه کرد: با این کاهش تصادفات، تعداد نفرات فوتی نیز در این بازه زمانی، ۴۵ درصد کاهش یافته است.

وی به تاثیر اقدامات سال‌های اخیر مجموعه ترافیکی شهرستان به ویژه درحوزه آزادراه‌ها در کاهش تصادفات اشاره کرد و اظهار داشت:نظارت‌های مستمر پلیس‌راه، ایجاد ایستگاه‌های سلامت و حذف نقاط حادثه‌خیز، از مهم‌ترین علل کاهش تصادفات در حوزه‌برون شهری این شهرستان می‌باشد.

بیشتر بخوانیم:
+
موتورسیکلت‌ها عامل اکثر تصادفات کاشان هستند
چله‌دوان
عامل انسانی، وسیله نقلیه و وضعیت جاده-محیط را به عنوان مهم‌ترین عوامل سهیم در بروز تصادفات برشمرد و گفت: در شهرستان کاشان نیز مانند سایر نقاط کشور بیشترین تصادفات جاده‌ای از عامل انسانی نشات می‌گیرد که می‌توان با آموزش رانندگان و ارتقای سطح فرهنگ ترافیک از بروز بسیاری این حوادث پیشگیری کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان سهمر زیادی از تصادفات درون‌شهری را مربوط به موتورسیکلت‌سوران دانست و گفت: با هدف ارتقای سطح فرهنگ ترافیک و آگاهی از قوانین برای موتورسیکلت‌سوران، تا پایان سال همایش‌های متوالی توسط شهرداری و با همکاری پلیس راهور شهرستان برگزار می‌شود.

وی در پایان به تسریع در عملیات ایمن‌سازی کامل مسیرهای جایگزین زیرگذر بلوار شهید خادمی – قطب راوندی بویژه حکمت ۶۹، تقاطع بلوار شهدای نوش‌آباد و بلوار شهید علی‌تبار از سوی شهرداری کاشان اشاره کرد و همکاری شهروندان در این خصوص را خواستار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.