اجرای نقاشی دیواری خانه‌باغ سهراب سپهری متوقف شد

نقاشی دیواری خانه باغ سهراب سپهریکاشان فردا – با حضور عوامل اداره راهداری کاشان اجرای نقاشی دیواری خانه‌باغ سهراب سپهری در سه راه چنار به دلیل ایمنی جاده متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: طراحی تصاویر سهراب در سه‌راه چنار خطرآفرین بوده و این اقدام مغایر با قوانین ایمنی راه‌داری محسوب می‌شود.

محمد فرجی با اشاره به اینکه قبلا اخطارهای لازم را درباره این موضوع صادر کرده بودیم، گفت: اگر از این طرح نقاشی دیواری جلوگیری نشود، ممکن است در حوادث احتمالی اداره راهداری را مقصر اعلام کنند.

هوشنگ وارث‌زاده مالک خانه‌باغ سهراب سپهری با ابراز گلایه از سوزاندن طرح قبلی این دیوار و همچنین توقیف اجرای طرح جدید گفت: اداره راهداری امروز ادامه اجرای این طرح را متوقف کرد که این اقدام موجب زیان ما و ناتمام‌ماندن طرح شد.

وارث‌زاده ضمن ابراز تعجب از حمایت‌های زبانی مسئولان جهت تحسین برای رسیدگی به خانه‌باغ سهراب سپهری به عنوان یک میراث فرهنگی و هنری و از طرفی اقدام علیه این طرح هنری افزود: این طراحی با قرارداد ۱۰ میلیون تومانی و طرحی زیبا در حال اجرا بود تا موجب معرفی بیش‌ از پیش این نقاش و شاعر کاشانی و محل زندگی او شود.

پیش از این نقاشی و نگارش اشعار جعلی بر روی این دیوار و منستب کردن آن به سهراب سپهری مورد انتقاد و سوژه دوستداران شعر و ادبی پارسی و علاقه‌مندان این شاعر و نقاش کاشانی از سوی کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر کشور شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.