ارائه ۶۰ مقاله در کنفرانس بین‌المللی گل محمدی

گل محمدیکاشان فردا –  رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان، از ارسال حدود ۹۰ مقاله به دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۶۰ مقاله پذیرفته‌شده که در روز برگزاری کنفرانس در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

مریم اخباری اعلام کرد: در این کنفرانس ۳ روزه، ۱۳ استاد از ایران و سایر کشورها برای ارائه سخنرانی و تدریس کارگاه‌های آموزشی دعوت شده‌اند.

وی زمان برگزاری کنفرانس را از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه جاری ذکر کرد و افزود: کنفرانس بین‌المللی گل محمدی، در نوع خود در دنیا منحصر به فرد است و برای نخستین‌بار در دنیاست که کنفرانسی با نام گل محمدی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ آغاز نام‌نویسی کارگاه‌های آموزشی کنفرانس گل محمدی

وی ارائه مقاله و شرکت دانشجویان و دانشگاهیان در همایش را یکی از اهداف جزئی کنفرانس برشمرد و اظهار کرد: هدف اصلی، با توجه به ماهیت موضوع کنفرانس، تاثیرگذاری در صحنه بین‌الملل، جلب توجه دنیا به ایران در حوزه گل محمدی و حفظ برند آن به نام ایران و ارتقاء اطلاعات و ارتباطات در صنعت، بازار و تجارت است.

دبیر اجرایی کنفرانس افزود: این رویداد با همکاری مشترک شرکت طبیب دارو، اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان و با حمایت معنوی دانشگاههای تهران، ارومیه، لرستان، کردستان و زنجان، سازمان ملی استاندارد ایران و اداره استاندارد کاشان، سازمان غذا و داروی کشور (اداره غذا و داروی کاشان)، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.