مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی در کاشان

مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی کاشانکاشان فردا –  رئیس هیئت سوارکاری کاشان از برگزاری نخستین مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی در کاشان خبر داد.

مرتضی والی‌زاده گفت: با هماهنگی انجام شده با فدراسیون سوارکاری کشور و برای نخستین بار، مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی با هدف پایه‌گذاری و استمرار این مسابقات به مراحل بالاتر و در سطح شهرستان کاشان، جمعه ۲۴ آبان‌ماه در پیست سوارکاری هیئت واقع در بلوار شهدا مقابل مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تمامی سوارکاران و مالکان برتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، یادآور شد: کارگاه آموزشی آناتومی اسب‌های مسابقه کورسی و استقامت و همچنین کارگاه آموزش اولیه چابک‌سواری نیز در باشگاه سمند تشکیل شد.

رئیس هیت سوارکاری کاشان تأکید کرد: حضور در این مسابقات فقط با نام‌نویسی امکان‌پذیر است و داشتن بیمه‌نامه ورزشی، ارائه کپی شناسنامه، همراه داشتن کپی کارت ملی و نشانی دقیق برای نام‌نویسی الزامی است.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف لاشه یک کره اسب با خون مایع پس از ۴۲ هزار سال

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به باشگاه سوارکاری سمند مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۰۹۱۳۹۶۱۳۷۶۶(مهدی علیخانی) تماس بگیرند.

والی‌زاده یادآور شد: ورزش سوارکاری در چند سال اخیر رشد زیادی در کاشان داشته است، لذا توسعه حرفه‌ای و قهرمانی این ورزش از اولویت‌های هيئت سوارکاری بوده و به این منظور، درصدد فراهم‌کردن زیرساخت‌ها برای توسعه ورزش سوارکاری هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.