شکست کاشانی‌ها از «پدیده» صدرنشین

تیم فوتبال جوانان کاشانکاشان فردا –  تیم جوانان کاشان در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مقابل پدیده کرمانشاه شکست خورد.

به گزارش پورتال خبری کاشان؛ تیم جوانان کاشان در پنجمین بازی خود در هفته ششم و دومین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور که عصر جمعه یکم آذرماه در کرمانشاه برگزار شد، با نتیجه ۲ بر ۱ از پدیده کرمانشاه صدرنشین گروه شکست خورد.

بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان برگزار شد با تک گل پیروزی بخش و ۳ امتیازی حسین عباسی با پیروزی تیم جوانان کاشان به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال جوانان کاشان از ۶ بازی خود تا کنون با ۲ پیروزی و ۲ شکست و ۲ مساوی و کسب ۸ امتیاز این شانس را دارد تا بعنوان یکی از دو تیم این گروه به دور دوم مسابقات صعود کند.

تیم فوتبال جوانان کاشان در گروه ۵ تیمی دوم این رقابت‌ها با تیم های افشید قم، گهر زاگرس درود، وحدت بروجرد، پدیده غرب کرمانشاه همگروه است.

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۲۹ تیم در ۲ گروه ۵ تیمی و ۲ گروه ۶ تیمی و یک گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم ۵ گروه به دور دوم صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ جوانان کاشان «گهر دورود» را با ۲ گل بدرقه کردند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.