«احمدی‌نژاد» با «الهام» می‌آید

احمدی‌نژاد و غلامحسین الهامکاشان فردا ـ «عباس امیری‌فر» در دولت نهم، رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری بود و در دولت دهم نیز در ردای مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کرد. او تاکید دارد احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰خواهد شد اما یک کاندیدای دیگر را هم با خود راهی وزارت کشور می‌کند، کاندیدایی که امیری‌فر او را غلامحسین الهام می داند.

به گزارش خبر‌آنلاین امیری‌فر می‌گوید: احمدی‌نژادی‌ها برای انتخابات مجلس برنامه دارند. قطعا این موضوع در برنامه‌ آنها قرار دارد وگرنه هیچ دلیلی برای فعال‌شدن سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی مربوط به این جریان وجود نداشت. لذا بدون شک آن‌ها به دنبال این هستند که از این شرایطی که نارضایتی‌هایی در میان مردم وجود دارد استفاده کنند و با شعارهایی که می‌دهند اقبالی برای خود به دست بیاورند.

وی با بیان این‌که بعید می‌دانم شخص احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس وارد میدان شود تاکید می‌کند: اما شک ندارم که برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌آید و پیش‌بینی می‌کنم مانند سال ۹۶ که دست در دست بقایی برای انتخابات ثبت‌نام کرد این‌بار همراه با آقای الهام وارد این رقابت‌ها خواهد شد. آقای الهام تنها چهره نزدیک به احمدی‌نژاد است که احتمال تائید صلاحیت‌شدن دارد و از آنجا که او تا امروز درباره تخلفات و رفتارهای محمود احمدی‌نژاد سکوت کرده است می‌تواند او را معرفی کند و پشت‌سر او قرار بگیرد.

امیری‌فر معتقد است احمدی‌نژاد با علم به این‌که رد صلاحیت خواهد شد در انتخابات حاضر می‌شود تا تنش ایجاد کند. من دفعه پیش هم پیش‌بینی کردم و گفتم احمدی‌نژاد علی‌رغم نهی رهبری در انتخابات کاندیدا خواهد شد؛ که این اتفاق هم رخ داد. علت این کارش هم این بود که می‌گفت با رد صلاحیت شدن محبوبیتم بیشتر می‌شود؛ ما طلبه‌ها یک اصطلاحی داریم که می‌گوییم «خالِف تُعرَف» یعنی «مخالفت کن تا مشهور شوی» حکایت اینها هم است. احمدی‌نژاد دیگر تمام شده است.

امیری‌فر همان روحانی‌ است که در جامعه وعاظ تهران در زمان احمدی‌نژاد انشقاق کرد و به سفارش رحیم‌مشایی جامعه وعاظ ولایی را تشکیل داد و مدتی هم به زندان افتاد. از او به عنوان وزیر اطلاعات مورد نظر احمدی‌نژاد به جای حیدر مصلحی نام برده می‌شد. اما این‌روزها راه خود را از احمدی‌نژادی‌ها جدا کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.