تمدید اجاره بیمارستان شبیه‌خوانی برای ۳ سال دیگر

بیمارستان تامین اجتماعی کاشانکاشان فردا – مدیر درمان تامین اجتماعی منظقه کاشان از توافق دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای تمدید قرارداد اجاره بیمارستان شبیه‌خوانی به مدت سه سال خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛‌ دکتر علی‌محمد حق‌پناه در دیدار با جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تبریک هفته بسیج، خدمات درمانی سازمان را در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم تشریح کرد و خواستار تعامل بیشتر نهادها و سازمان‌های شهری برای همکاری با سازمان تامین اجتماعی شد.

دکتر حق‌پناه از توافق قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای تمدید قرارداد اجاره بیمارستان شبیه‌خوانی به مدت سه سال خبر داد.

سرهنگ شبانی‌زاده جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این جلسه به نقش سازمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی به مردم همانند بسیج اشاره کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ طرح بیمارستان تامین اجتماعی کاشان ۱۱ ساله شد

بیمارستان دکتر شبیه‌خوانی کاشان، پس از واگذاری بیمارستان بهشتی به دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جایگزین موقت این بیمارستان در پذیرش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی منطقه تا ساخت بیمارستان اختصاصی تامین اجتماعی شد.

ساخت بیمارستان اختصاصی تامین اجتماعی با سنگ‌اندازی‌های زیاد بیش از دو دهه است که محقق نشده و سال گذشته مدیریت بیمارستان دکتر شبیه‌خوانی کاشان خواستار تحویل بیمارستان از تامین اجتماعی به علت بدهی بالا شده بوده که ظاهرا با پادرمیانی‌ها برای سه سال دیگر تمدید ارائه خدمات شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.