پاک‌بانان نماد خدمت متعهدانه در یک شهر

شهردار کاشان عنوان کردکاشان فردا – شهردار کاشان در آیین پایانی ششمین گردهمایی تخصصی مدیریت پسماند سبزیور در تالار علامه فیض کاشانی با تقدیر از تلاش کارکنان شهرداری به‌ویژه پاک‌بانان گفت: نخستین عاملی که به عنوان شاخصه و تراز دیده می‌شود، نظافت و پاکیزگی است.

 سعید ابریشمی‌راد تصریح کرد: پاک‌بانان متعهد نه تنها نیرو و سرمایه انسانی شهرداری محسوب می‌شوند، بلکه مایه آبرو شهر نیز به‌شمار می‌آیند.

ابریشمی‌راد با تأکید بر این‌که نخستین عاملی که به عنوان شاخصه و تراز شهر شناخته و دیده می‌شود نظافت و پاکیزگی آن است گفت: با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، پاک‌بانان با همت والای خویش و با آگاهی از تأثیر و جایگاه‎شان، مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

وی با یادآوری فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری به ویژه پاک‌بانان عنوان کرد: پاک‌بانان تنها وظیفه تنظیف شهری را عهده‌دار نیستند بلکه سفیرانی ارزشمند و نمادهایی عینی از خدمت متعهدانه در عرصه مدیریت شهری هستند.

شهردار کاشان، به شهر احترام به‌عنوان کاشان نیز اشاره و بیان کرد: این احترام نه تنها به گردشگر، بلکه برای هر شهروند یا مخاطبی و در تمام زمینه‌ها و ابعاد مصداق پیدا می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.