۱۱۰ هزار کاشان‌کارت فعال در کاشان

کاشان کارتکاشان فردا ـ مجتبی رموزی مدیر پروژه کاشان‌کارت گفت: پس از پرداخت خرد و کاربرد در حوزه حمل‌ونقل عمومی خدمات کاشان‌کارت گسترش یافت به گونه‎ای که اکنون ۱۱۰ هزار کارت فعال مورد استفاده قرار می‎گیرد.

رموزی در برنامه رادیویی صبح سیلک افزود: با عضویت کاشان کارت در شبکه شتاب امکان استفاده از این سامانه با کاربردهای رفاهی، تخفیفی، اعتباری، پرداخت خرد و … میسر شد.

وی کسب رتبه این پروژه در جایزه جهانی خشت طلایی را یادآور شد و افزود: کاشان‌کارت با توجه به تنوع خدمات موفق شد با عنوان «شهر بدون وجه نقد» در حوزه هوشمندسازی به این موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانیم:
+ تخفیف بهای سوخت در تعدادی از جایگاه‌ها با کاشان کارت

رموزی اعلام کرد: «تخفیف سوخت» برای استفاده‌کنندگان از کاشان کارت در حال حاضر به صورت پایلوت در جایگاه پیروزان، ابتدای جاده نوش‎آباد عملی شده است و دو جایگاه دیگر ارائه‌کننده بنزین و CNG در بلوار امام رضا(ع) و حسن‌آباد برای استفاده شهروندان در دست اقدام است.

مدیر پروژه کاشان کارت تصریح کرد: مشترکین در نقاط مختلف کشور می‌توانند از خدمات تخفیفی و اعتباری بیش از ۲۵۰۰ مرکز فروشگاهی و تجاری وصل به کاشان‌کارت استفاده کنند.

رموزی گفت: امکان اعتباری به صورت پس‌پرداخت برای مشتریان به صورت قسطی در دست بررسی است تا صاحبان ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند به عنوان تسهیلات در اختیار کارکنان خویش قرار دهند.

وی توضیح داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به هر فروشگاه یا مرکز ارائه‌کننده خدمات کاشان‌کارت با شماره‌گیری کد دستوری #400030*6655* بانک عضو شبکه شتاب خود را در همان لحظه به عضویت باشگاه مشتریان کاشان کارت درآورند.

مدیر پروژه کاشان کارت اعلام کرد: در آینده نزدیک محدود به کارت نخواهیم بود، و با عرضه کیف پول مجازی، استفاده از فرآیندهای پرداخت و بهره‌مند از اعتبار و تخفیف بدون برخورداری از کارت ممکن می‌شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.