دادسرای نظامی در کاشان تاسیس می‌شود

شکرالله بهرامی معاون رئیس قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلحکاشان فردا – معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر دسترسی عادلانه به دادرسان گفت:به‌زودی در راستای عدالت عمومی یک شعبه از دادسرای نظامی در کاشان گشایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، شکرالله بهرامی در نشست شورای اداری کاشان با تاکید بر آن‌که خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان است افزود: مسئولان شهری باید در کنار یکدیگر گام برداشته و مکمل هم باشند تا آن‌که بتوانند نواقص موجود را از بین ببرند و در جهت تعالی شهر گام بردارند.

بیشتر بخوانیم:
+ زندان یکی از آفت‌ها در نظام قضایی کشور است

بهرامی با تاکید به لزوم همکاری بخش‌های مختلف شهری جهت دستیابی به اهداف امنیتی موردنظر اظهار کرد: هیجانی‌کردن مردم در انتخابات و متشنج‌کردن جو جامعه هنگام انتخابات بدترین اقدام ممکن و مانع شفافیت است.

بهرامی تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید جدای از شعارهای بیهوده و جهت‌گیرانه به معرفی صحیح خود بپردازند تا مردم بتوانند شایسته‌ترین فرد را با پرهیز از جوسازی‌ها انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح برخاسته از مردم هستند و هدفشان برقراری امنیت و آرامش برای جامعه است، حتی اگر به قیمت از دست دادن جانشان باشد. لذا ضمن آن‌که این نیروها باید برخوردی صحیح با مردم داشته باشند، مردم نیز باید با آن‌ها همراهی کنند.

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای شرکت در آیین بهره‌برداری از دادسرای انتظامی کاشان و حضور در شورای اداری در سفری دو روزه به کاشان آمده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.