پوشش ۲۰۲ حادثه و آتش‌سوزی در آبان‌ماه در کاشان

محمدمسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آبان‌ماه ۹۸، آتش‌نشانان کاشانی در ۴۵ مورد آتش‌سوزی و ۱۵۷ حادثه به شهروندان کاشانی امدادرسانی کرده‌اند.

محمدمسعود چایچی مهم‌ترین علت ۴۵ مورد آتش‌سوزی رخ داده در این ماه را، اتصالي برق، گسترش آتش‌های خرد، و عدم رعایت ایمنی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنج‌گانه سازمان در زمان مناسب در محل‌های اعلام شده حاضر و اقدام به مهار و کنترل آتش‌سوزی‌ها کرده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ وقوع ۲۲۴ حادثه و آتش‌سوزی در کاشان

چایچی خاطرنشان كرد: در این ماه آتش‌نشانان اين شهرستان در ۱۵۷ حادثه جداگانه شامل؛ باز نمودن در منزل و خودرو (محبوسی)، رفع خطر اشیاء حلقوی، زنده‌گیری خزندگان خطرناک (مار و جانوران موذی و حیوانات وحشی و خانگی) رهاسازی اشخاص در تصادفات، آب‌افتادگی و رفع خطر نشست زمین، شركت و به همشهریان کاشانی امدادرسانی نموده‌اند.

وي با اعلام میانگین زمان ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه رسیدن تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و مهار آتش سازمان در عملیات‌ها، افزود: در تمامی عملیات‌های انجام‌گرفته در این مدت ۵۴ نفر از هم‌وطنان کمک دریافت کرده‌اند و از این تعداد ۱۲ نفر آسیب‌دیده بوده و خوشبختانه حوادث فوتی نداشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.