بهره‌برداری از پروژه‌های پانزدهمین چلچراغ توسعه

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از بهره‌‌برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در پانزدهمین چلچراغ توسعه با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

«مهدی بذرافشان» گفت: آیین رونمایی از پروژه‌های پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه با محوریت گشایش تماشاخانه سپهر با حضور شهردار، رئیس پلیس راهور، مدیران شهری و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

بذرافشان افزود: بهره‌برداری از معابر منطقه پنج شامل خزاق و راوند، بلوار انارستان دهم ورودی زیارت شاهزاده ابراهیم(ع)، به‌سازی مسیر بلوار نماز، اجرای آسفالت کوچه شهید شریفی‌نژاد، اجرای آسفالت خیابان‌های خراسانی و عامربن ناصر فینی و بهره‌‌برداری از معابر منطقه یک از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این طرح است.

بیشتر بخوانیم:
+ چهاردهمین هفته چلچراغ توسعه در مناطق یک و سه

وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های گشابش یافته در پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه، در مجموع افزون بر ۴ میلیارد تومان است.

در طرح چلچراغ توسعه که با محوریت افتتاح پروژه‌‌های شهری در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های شهرداری اجرا می‌شود، پروژه‌‌های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و … در نقاط مختلف شهر کاشان به بهره‌برداری می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.