بهره‌بردای از سالن اجتماعات جدید فرمانداری کاشان

سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان به بهره برداری رسیدکاشان فردا – سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان که مزین به نام حضرت امام رضا (ع) است، در آیینی با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور گشایش یافت و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان، این آیین عصر سه‌شنبه ۲۶ آذرماه با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، ایوب درویشی، معاون هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان برگزار شده و طی آن سالن نوین اجتماعات فرمانداری کاشان به بهره‌برداری رسید.

سالن اجتماعات حضرت امام رضا (ع) فرمانداری کاشان در زیربنای ۶۰۰ مترمربع با هزینه‌ای افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده ۸ میلیار ریال احداث شده و ۱۸۰ نفر گنجایش دارد.

سالن اجتماعات پیشین فرمانداری کاشان، گنجایشی کم‌تر از یک سوم این سالن داشت و با توجه به تراکم زیاد شرکت‌کنندگان در برخی برنامه‌ها، و فقدان  استفاده مناسب از فضای آن، برای برخی برنامه‌ها با افراد زیاد مناسب نبود.

ساختمان فعلی فرمانداری کاشان بیش از دو دهه قدمت ساخت دارد و طرح‌های توسعه‌ای از این دست در طراحی ابتدایی آن صورت گرفته است. با این حال با توجه به افزایش جایگاه فرمانداری کاشان و افزایش برخی کارایی‌ها به نظر می‌رسد باید به ‌زودی فکری برای ساختمان اصلی فرمانداری جدید کاشان در وسعت و گنجایش بزرگ‌تر بشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.