تردد بیش از ۲۵ هزار مسافر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی کاشان

تردد 25 تا 30 هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کاشانکاشان فردا – سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کاشان، با اشاره به اقدامات اخیر این سازمان گفت: سامان‌دهی ساعت ارائه خدمات اتوبوس‌ها، توسعه و به‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس، نظافت اتوبوس‌ها، بازدید مستمر و نظارت بر شیوه خدمات‌رسانی، طراحی لباس‌های متحدالشکل برای ناوبران، پرداخت معوقات کارکنان و … برخی از این اقدامات است.

سید محمدرضا متشکره در برنامه رادیویی صبح سیک، تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد ایستگاه‌های مجهز به بخاری در ماه‌های آینده مهیا شود.

بیشتر بخوانیم:
+ اتوبوس‌رانی کاشان سالانه ۹ میلیون مسافر جابجا می‌کند

متشکره گفت: ۱۶۵دستگاه اتوبوس در سازمان داریم که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی آماده به کار است که نیمی از آن فعال و بقیه نیز به صورت رزرو مهیای خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی بیان کرد: ۱۱۱ راننده اتوبوس‌های شهری در ۱۶خط فعال و از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۱ شب، روزانه ۵۰۰ سرویس در سطح شهر ارائه کرده و بین ۲۵ تا ۳۰ هزار مسافر جابه‌جا می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر با تأکید بر توجه به انضباط در این سازمان و اشاره به حضور حضور مدیریت سازمان تا ساعت ۲۲ هر روز در ایستگاه‌ها برای رفع مشکلات ناوبران و مسافران، از الزام مدیران بخش‌های مختلف سازمان برای سفر از مبدأ تا مقصد یک خط اتوبوس به صورت هفتگی خبر داد.

متشکرده اطلاع داد: یک کد سه رقمی در هر اتوبوس وجود دارد که اگر مشکلی بود، مردم می‌توانند با اعلام این کد مشکل خود را برای پیگیری به ما اعلام کنند.

وی با تاکید بر این‌که تا پایان امسال هیچ‌گونه افزایش کرایه نداریم متذکر شد: در ادامه نیز مرجع تصمیم‌گیرنده در این زمینه شورای اسلامی شهر است که بعد از بررسی‌ها مشخص و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

سامانه پیامکی 20001155 و شماره تماس 55226050 راه‌های ارتباطی است که شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص حمل‌و‌نقل عمومی با آن در میان بگذارند تا پس از رسیدگی نتیجه به آن‌ها اعلام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.