خیابان میرعماد کاشان از پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه بسته است

مسدود بودن خیابان میرعماد از تاریخ ۲۸ آذرماهکاشان فردا مدیر منطقه یک شهرداری کاشان، از بسته‌بودن خیابان میرعماد به دلیل اجرای عملیات عمرانی از پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه به مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: زیرسازی و اجرای کف‌فرش در خیابان میرعماد در بازه زمانی دست‌کم ۴۰ روز انجام ‌می‌شود این خیابان ۱۰ روز به طور کلی است و در ادامه محدویت تردد خواهیم داشت.

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: این معبر به‌عنوان یکی از ورودی‌ها به بازار کاشان باید در شأن فرهنگ و تاریخ و مردم این محل و کسبه بازار باشد، همچنین عناصر شاخصی از جمله کاروان‌سرای گمرک، مسجد میرعماد و میدان تاریخی فیض در این مسیر واقع شده است و از طرفی نیز به دلیل وجود مراکز بانکی و تردد بسیار اهمیت دارد.

واحدیان با بیان این‌که در این خیابان  ضمن اصلاح معبر ایجاد حس تعلق و جذابیت بصری صورت می‌شود، خاطرنشان ساخت: در اجرای پیاده‌روها و کف‌سازی معبر از مصالح متناسب با بافت تاریخی استفاده شده است تا عبور و مرور خودروها صرفا به صورت دسترسی محلی باشد و این معبر به عنوان یک محور مواصلاتی تلقی نشود.

وی تصریح‌کرد: بسته‌بودن این معبر در شورای ترافیک شهرستان کاشان مطرح، و اطلاع‌رسانی به تمام بانک‌ها و مراکز تجاری و اداری مستقر در این‌ خیابان صورت گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان یکی از اهداف کف‌سازی خیابان میرعماد را دمیدن روح زندگی به شب‌‌های این خیابان به دلیل تعطیلی عصرگاهی مراکز اداری، تجاری و بانک‌ها عنوان کرد.

او با اشاره به رویکردهای شهرداری کاشان در ایجاد یکپارچگی در بافت تاریخی که در بودجه سال ۹۹ نیز در نظر گرفته شده، از زیرسازی و کف‌سازی خیابان‌های باب‌الحوائج و رضا عباسی در آینده خبر داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.