هوای کاشان تا پایان هفته ناسالم پیش‌ببینی‌ می‌شود

عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا –  در سه روز آینده شرایط پایداری هوا که موجب وارونگی دما خواهد شد، باعث انباشت آلودگی ناشی از فعالیت‌های آلوده‌زای انسانی و طبیعی در مناطق پرجمعیت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خواهد شد.

رئیس اداه هواشناسی کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با کاشان نیوز شرایط آلودگی سه روز آینده را برای دو شهرستان نفس‌گیر عنوان، و به شهروندان خاصه گروه‌های حساس همچون بیماران ریوی و قلبی، سالخوردگان و کودکان دو شهرستان توصیه کرد تا جای ممکن از انجام فعالیت‌های طولانی خارج از منزل خودداری کرده و از منزل بیرون نروند.

عباس ارغوانی، گفت: این شرایط نامساعد تا آخر هفته آینده میهمان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده و بالاترین میزان آلایندگی آن بر اساس نقشه‌های هواشناسی موجود و پیش‌بینی روزهای اوایل هفته، تا آخر سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

هوای کاشان از حدود یک‌ماه در وضعیت ناسالم گاهی برای همه شهروندان و گاهی برا گرو‌های حساس است و تنها پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه با شاخص ۵۳ به هوای پاک و رنگ سبز نزدیک شد، اما این شرایط پایدار نبود و در زمانی کوتاه به وضعیت ناسالم نزدیک شد.

مدارس ابتدایی، مهدکودک و پیش‌دبستانی‌های کاشان و آران و بیدگل شنبه ۳۰ آذرماه به علت پایداری آلودگی تعطیل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.