احداث بیمارستان با سرمایه‌گذاری خارجی در کاشان

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشانکاشان فرداشهردار کاشان امنیت و تفریح را دارای سهم جدی در توسعه گردشگری دانست و گفت: امنیت بالایی در کشور ما وجود دارد و از این نعمت به خوبی برخورداریم اما در زمینه زیرساخت‌های تفریحی و سیاحتی نیازمند توجه جدی‌تری هستیم.

سعید ابریشمی‌راد در دیدار با سرمایه‌گذارانی از حوزه گردشگری ایران و ترکیه، با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ترکیه در حوزه گردشگری، پیشنهاداتی در خصوص استفاده از ابنیه تاریخی و آثار تمدنی کاشان برای گشودن دریچه‌های تازه گردشگری ارائه کرد.

ابریشمی با اشاره به حضور سالانه ۱.۵میلیون گردشگر در کاشان تصریح کرد: گرچه وضعیت کنونی اقتصادی کاشان وابسته به صنعت نساجی و فرش است، اما یقین داریم جهت‌گیری آینده اقتصادی شهرمان باید مبتنی بر صنعت گردشگری باشد.

وی با تأکید بر جایگاه توریسم سلامت، از ارائه طرحی توسط سرمایه‌گذار خارجی با زمینی به وسعت ۵۰ هکتار و با اختصاص مجموعه‌ای بیمارستانی با زیربنای ۶۰ هزار مترمربع و سه بخش در آن خبر داد.

فرصت‌های بی‌بدیل کاشان در عرصه گردشگری سلامت
«مهمت علی دوآن» مشاور معاون گردشگری رئیس جمهور ترکیه در حوزه سلامت که به عنوان سرمایه‌گذار و کارشناس اقتصادی در این دیدار بیان کرد: در شرایطی که گردشگران جوان سقف معینی برای تفریح و سرگرمی در شهر مقصد هزینه می‌کنند، اما میان‌سالان هزینه به مراتب بیشتری را برای حفظ سلامتی و تندرستی خود متحمل می‌شوند و این ظرفیتی است که باید به آن پرداخته شود.

وی، کاشان را به دلیل حفظ اقلیم آرامش‌بخش و برخورداری از توان‌مندی‌های پزشکی و درمانی دارای فرصت‌های بی‌‌بدیلی در زمینه گردشگری سلامت دانست.

این سرمایه‌گذار بخش گردشگری، با تأکید بر نزدیکی فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی ایران و ترکیه، وضعیت موجود در تعاملات اقتصادی را ناکافی دانست و از کاشان به عنوان یکی از شهرهای مهم برای توسعه این روابط به خصوص در زمینه گردشگری نام برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.