انحراف تریلر در عوارضی بزرگ‌راه کاشان ـ قم

برخورد تریلر حامل مواد قابل اشتعال با عوارضی در اتوبان کاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از انحراف یک دستگاه تریلر حامل سوخت و برخورد آن با جایگاه اخذ عوارض در بزرگ‌راه اصفهان، کاشان، قم خبر داد.

به گزارش شهرداری کاشان، روح‌الله فدائی گفت: با اعلام خبر برخورد تریلر حامل سوخت با محل عوارضی بزر‌گ‌راه کاشان در ساعت ۸:۴۱ دقیقه جمعه ۲۰ دی‌ماه، سه تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۵ شهدای آتش‌نشان و ایستگاه ۴ به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

فدائی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه پس از بررسی‌های نخست، آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع موارد ناایمن در جهت جلوگیری از ایجاد جرقه و حریق احتمالی خودرو اقدام و شرایط را جهت حضور کارشناسان مربوطه در راستای بازرسی و اقدامات لازم جهت جابه‌جائی خودرو حامل ماده اشتعال‌زا آماده کردند.

سخن‌گوی سازمان ضمن اعلام این‌که مدت زمان این عملیات حدود سه ساعت بوده است، خاطرنشان کرد: راننده تریلر که در این سانحه آسیب دیده‌بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.