۴ رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشگاه کاشان

شورای گسترش آموزش عالیکاشان فردا – مدیر برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه کاشان از موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد.

عبدالله رمضانی علوی اعلام کرد: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد ۴ رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، پژوهش علوم اجتماعی، شیمی دارویی و روان‌شناسی عمومی در مقطع کارشناس‌ارشد در دانشگاه کاشان موافقت نموده است.

رمضانی افزود: با ایجاد این رشته‌ها، تعداد رشته‌گرایش‌های مقطع کارشناسی‌ارشد این دانشگاه به ۶۷ رشته افزایش می‌یابد.
رشته‌های جدید موافقت شده برای ایجاد در دانشگاه کاشان
وی یادآور شد: مراحل کارشناسی ایجاد رشته‌های تحصیلی معماری و انرژی در مقطع کارشناسی‌ارشد و مهندسی مکانیک – ساخت و تولید در مقطع کارشناسی انجام و جهت طرح و تصویب به شورای گسترش آموزش عالی ارائه شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه کاشان با بیان این‌که فرایند بررسی و ایجاد رشته تحصیلی جدید در دفتر گسترش و آموزش عالی کاملا الکترونیکی و صرفا از طریق سامانه آموزش عالی (hes) امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: کلیه درخواست‌ها پس از تایید اولیه توسط کارشناسان دفتر، جهت بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ذیربط ارائه و سپس در صورت تایید کمیته تخصصی، جهت تصمیم‌گیری نهایی به شورای گسترش آموزش عالی ارسال می‌گردد.

دانشگاه کاشان با بیش از ۳۰۰ عضو هیئت علمی، نزدیک به ۵ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، حدود ۲ هزار در مقطع کارشناسی‌ارشد و نزدیک به ۹۰۰ دانشجو در مقطع دکتری دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.