سی‌پی پول می‌گرفت، آذرپارک پول می‌داد

اعضای شورای شهر کاشان در سفر به یزدکاشان فردا – نائب‌رئیس سابق شورای شهر کاشان، با اشاره به این‌که شرکت سی‌پی ـ که متصدی سامان‌دهی پارک خودروها در حاشیه برخی خیابان‌های کاشان است ـ وجهی به شهرداری نمی‌داد، اما شرکت آذرپارک با شهرداری تعامل دو سویه داشت، تاکید کرد: بنده به این دلیل یکی از مدافعین پیشنهاد شهردار در خصوص حضور این شرکت در کاشان بودم.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر کاشان، در نشست ۱۳۰ این شورا که به بررسی مذاکرات و نتیجه‌گیری نشست رسمی ۱۸ آبان‌ماه در خصوص شرکت آذرپارک اختصاص داشت، حسینعلی وکیل گفت: یکی از مزیت‌های شرکت آذرپارک این است نه تنها وجهی دریافت نمی‌کند، بلکه وجوهی هم به شهرداری پرداخت می‌کرد.

وکیل افزود: زمانی که در دوره قبل شهرداری برای سامان‌دهی ترافیک خیابان‌های مرکزی شهر با شرکت «سی‌پی» قرارداد بستند، نه تنها وجهی دریافت نکردند، بلکه پارکینگ باب‌الحوائج با سرمایه ۲۰ میلیارد تومان سرخرید دادند، تا بر اساس درآمدهای آن این پروژه را اجرا کنند.

وی یادآور شد: پس از مصوبه شورا قرارداد شرکت آذرپارک امضا شد، ولی به دلیل برخی تبعات بعدی، شورا تعداد ۲۲ خیابان بر اساس قرارداد را به ۸ خیابان تغییر داد که پس از کاهش تعداد خیابان‌های طرح، این شرکت خواستار افزایش تعرفه‌ها بود که مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت.

شهردار اسبق کاشان با بیان این‌که شهرداری برای جلوگیری از خسارت چند میلیاردی به عنوان کارفرما از حقوق قانونی خود برای خاتمه‌دادن به قرارداد این شرکت اقدام کرده است، گفت: بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تراز مالی این طرح بین شرکت آذرپارک و شهرداری بوده، و بیان موضوع استیضاح برای شهرداری که ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و درآمد برای شهر ۳۰۰هزار نفری دارد شایسته نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.