زیرگذر کاشان در طلایی‌ترین زمان خود اجرا شد

پروژه زیرگذر کاشانکاشان فردا – مدیر پروژه زیرگذر کاشان زمان اجرای این پروژه پس از یک دوره ده ساله مطالعات را طلایی‌ترین زمان اجرای این پروژه اعلام کرد.

رضا مقیسه تصریح کرد: اگر این پروژه بنا به برخی مخالفت‌ها به تعویق می‌افتاد آثار مخرب اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی زیادی را به مدیریت شهری و مردم کاشان تحمیل می‌کرد و لازم می‌شد در شرایطی سخت‌تر با هزینه‌هایی به مراتب بیشتر اجرا شود.

مقیسه توضیح داد: وقتی یک پروژه مطرح می‌شود ابتدا یک نظریه فکری است، این نظریه در معرض مطالعات تخصصی قرار می‌گیرد و بعد از مراحل امکان‌سنجی، نیازسنجی، ضرورت اجرا و تامین منابع مالی به مرحله اجرایی می‌رسد.

نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان این‌که پروژه هنوز وارد به فاز خاک‌برداری نشده است، خاطرنشان کرد: تا پایان این پروژه باید۳۶ کیلومتر ستون‌سازی و حفاری انجام شود همچنین ۳۶۵ عدد شمع در طول مسیر باید حفاری و نصب شود که در بخش مسقف نقش ستون را نیز خواهد داشت.

مقیسه تصریح کرد: در مرحله خاک‌برداری بیش از ۴۵۶ هزار مترمکعب خاک‌برداری خواهیم داشت و همچنین بتن‌ریزی‌ها در کل پروژه ۷۷ هزار مترمکعب خواهد بود.

وی تدابیر مدیریت شهری کاشان در خصوص رفع معارضات و همیاری و همکاری ادارات و سازمان‌ها برای تسهیل در روند اجرایی را امری مثال‌زدنی عنوان و تصریح کرد: فاز نخست پروژه بهمن‌ماه ۹۹ و فاز دوم تا خردادماه ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.