گشایش مجموعه بازی‌درمانی در فرهنگ‌سرای مهر کاشان

مجموعه بازی درمانی شهرآرزوها در فرهنگ‌سرای مهرکاشان فردا – مدیر فرهنگ‌سرای مهر کاشان گفت: با تلاش بخش خصوصی، و با یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، مجموعه بازی و بازی‌درمانی تحت عنوان «شهر آرزوها» در فضایی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در این فرهنگ‌سرا به بهره‌برداری رسید.

مهدی سقاپولادی درباره ساخت و تجهیز مجموعه «شهر آرزوها» گفت: این مرکز که مجهز به محیط شهری، فضای کافه، سالن مخصوص جشن‌ها، مراسم و همایش‎ها، اتاق بازی درمانی است به منظور ایجاد فضای تفریحی و آموزشی و شکوفایی روحی کودکان دائر شده است تا کودکان بتوانند با مشاغل مختلف آشنا شوند.

وی با بیان این‌که این مجموعه دارای مجهزترین وسایل و خدمات بازی و بازی‌درمانی کودکان است، افزود: کودکان ۶ ماهه تا ۱۳ ساله به صورت گروهی در این مجموعه پذیرش می‌شوند تا ضمن معرفی مشاغل و بایدها و نبایدهای آن، استعدادهای ذاتی آنان نیز شکوفا شود.

مدیر فرهنگ‌سرای مهر تشریح کرد: در این مکان مفرح و هیجانی که فرصت مناسبی برای آشنایی کودکان با شغل‌های مختلف و کشف استعدادهای ذاتی است، ۱۶ مربی با تحصیلات کارشناسی روانشناسی فعالیت می‌کنند.

سقاپولادی با بیان این‌که مجموعه «شهر آرزوها» علاوه بر آموزش به کودکان و استعدادیابی، مکانی جذاب برای تفریح و سرگرمی کودکان است، خاطرنشان کرد: ساعت کاری مجموعه «شهر آرزوها» با ظرفیت پذیرش ۵۰ کودک از ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ۴ تا ۱۰ شب است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.