کلاه‌برداری ۸۰۰ میلیون تومانی از شرکت‌های بیمه در کاشان

دستگیریکاشان فردا – سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از کشف کلاه‌برداری ۸۰۰ میلیون تومانی با صحنه‌سازی و تصادفات ساختگی از سوی اعضای یک باند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبستان، سرهنگ «علی قربانی» گفت: اعضای یک باند سه نفره که با ترفند تصادفات ساختگی ۸ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاه‌برداری کرده بودند توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ فروش کارت شارژ ارزان کلاه‌برداری است

سرهنگ قربانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده و خانوادگی یک باند تصادفات ساختگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت و در نهایت، طی بررسی‌‌های صورت‌گرفته مشخص شد سرکرده‌ این باند یک زن و شوهر همراه با یک فرد دیگر هستند که با فریب افراد فقیر و بی‌بضاعت آن‌ها را به آسیب‌رساندن به اعضای بدن راضی می‌کنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاه‌برداری می‌کنند.

او با بیان این‌که علاوه بر سرکردگان این باند، ۸ فرد دیگر که مرتبط با این موضوع بودند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند، اظهار داشت: اعضای این باند از هر فرد فقیر و بی‌بضاعت که با آن‌ها همکاری می‌کرد، ۲۰۰ میلیون تومان سفته به عنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافت می‌کردند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.