بیمارستان بهشتی کاشان از ملاقات‌های غیرضروری بیماران جلوگیری می‌کند

کاشان فردا – روابط عمومی بیمارستان بهشتی کاشان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از ملاقات غیرضروری بیماران در این مرکز آموزشی درمانی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در متن این اطلاعیه خطاب شهروندان آمده است: با توجه به شیوع بیماری‌های تنفسی و احتمال انتقال بیماری، خواهشمند است از ملاقات غیرضروری بیماران و حضور در بخش‌های درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان جدا خودداری نمایید.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: انتظامات بیمارستان بهشتی کاشان از ورود افراد متفرقه به بخش‌های درمانی جلوگیری خواهد کرد.

بیمارستان بهشتی از شهروندان و مراجعه‌کنندگان درخواست کرده است تا ضمن حفظ خونسردی خود، آن بیمارستان را در انتشار و اطلاع‌رسانی این پیام یاری نمایید.

هفته گذشته ماننور مقابله با شیوع ویورس کرونا با هدف کسب آمادگی و نحوه مقابله با این بیماری در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز از آمادگی کامل این بیمارستان در مواجه با این ویروس خبر داد.

فوت ۲ نفر در قم بر اثر بیماری کرونا تایید شده و بنابر اعلام روابط عمومی وزرات بهداشت بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای پنج نفر در شهرهای قم، اراک و بابل به کوید ۱۹ تایید شده و بیماران یادشده در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.