بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان تندیس زرين گرفت

بیمارستان یثربی کاشان لوح زرین پنجمین همایش مدیریت و مشتری‌مداریکاشان فردا ـ  بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی، زیرمجموعه موسسه محب سلامت کاشان در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری بالاترین سطح جایزه این جشنواره که تندیس زرین بود را دریافت کرد.

رضا نعناکار مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی موفق شد در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری، تندریس زرین که بالاترین سطح امتیاز و جایزه این جشنواره بود را به خود اختصاص دهد.

نعناکار خاطرنشان کرد: این جایزه به خاطر فعالیت‌هایی که در زمینه ارتقا‌ کیفیت خدمات سلامت و رضایت‌مندی بیماران و مراجعین بیمارستان آیت‌الله یثربی انجام گرفته به این بیمارستان اهدا شد.

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با رویکرد نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان، ۴ اسفند‌ماه ۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان این‌که جوائز اين همایش در چهار سطح؛ زرين، سيمين، بلورين، و تعهد به تعالی سازمانی به شرکت‌کنندگان برگزیده اهدا گرديد اعلام کرد: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان تنها بیمارستان کشور بود که در این همایش موفق به اخذ تندیس زرين شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.