«ساداتی‌نژاد» بالاترین میزان رای به نسبت جمعیت را در کشور کسب کرد

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در دوره یازدهم مجلس شدکاشان فردا – در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه جاری برگزار شد، «سید جواد ساداتی‌نژاد» نماینده کاشان و آران و بیدگل بیشترین درصد آرا به نسبت جمعیت حوزه انتخابیه را در کشور کسب کرد.

به گزارش شبستان؛ بررسی آمار اعلامی از سوی وزارت کشور نشان می‌دهد؛ در این دوره، منتخب کاشان و آران و بیدگل بالاترین درصد آراء صحیح مأخوذه در کشور را کسب کرده است.

«ساداتی‌نژاد» منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاشان و آران و بیدگل با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد.

سید جواد ساداتی‌نژاد در دوره دهم با کسب ۷۰ هزار و ۷۶۱ رای از مجموع ۱۶۱٬۴۸۵ رای معادل ۴۳٫۸۲٪ درصد آرا به مجلس راه پیدا کرده‌بود.

نماینده دو دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از کاشان و آران و بیدگل، حائز بیشترین آراء نسبت به منتخبان ادوار گذشته در این منطقه شده است.

نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل عباسعلی منصوری بود که با ۴۹ هزار ۱۹۴ رای نزدیک به ۲۹ درصد آرا شرکت‌کنندگان در آن دوره را کسب کرده بود.

در دوره‌های پیش از آن نیز رقابت بین ۲ نفر اول و دوم انتخابات آنقدر نزدیک بود که همیشه منتخب با درصد آرا کمتری به مجلس راه‌یافته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.