ملاقات، پذیرش و ترخیص در مراکز توانبخشی کاشان لغو شد

ام‌البنین متقی رئیس اداره بهزیستی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره بهزیستی کاشان از ممنوع‌بودن ملاقات، پذیرش و ترخیص در مراکز شبانه‌روزی توانبخشی کاشان تا اطلاع بعدی خبر داد.

ام‌البنین متقی‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان تا زمانی که مدارس تعطیل باشد، مهدکودک‌ها نیز تعطیل است.

وی با بیان این‌که مراکز روزانه توانبخشی شهرستان کاشان نیز همچنان همزمان با مراکز مهدکودک تعطیل است، افزود: مراکز شبانه‌روزی توانبخشی شهرستان کاشان باز است اما ملاقات و پذیرش و ترخیص نیز در این مراکز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن اشاره به ضدعفونی مداوم مراکز شبانه‌روزی توانبخشی شهرستان کاشان ابراز داشت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با اداره بهزیستی این شهرستان همکاری خوبی داشته به نحوی که دو هزار ماسک در اختیار بهزیستی و مراکز تابعه گذاشته و ژل‌های شست‌وشو و ضدعفونی‌کننده سطوح نیز در اختیار این واحد قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه معاونت غذا و داروی شهرستان کاشان ویژه مهدکودک‌های این شهرستان نیز ضدعفونی‌کننده سطوح در اختیار اداره بهزیستی قرار داده گفت: رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه بهداشت فردی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر همین اساس لازم است تا عموم شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کرده و بهداشت فردی را در بالاترین سطح رعایت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.